19 Aralık 2014 Cuma

MAX FACTOR'ÜN GÜZELLİKLERİ



Ürün tanıtma postlarına bir yenisi daha.Fakat bu kez başka bir amaç için.Hangi amaç mı ? Sürprizimin diğer bir kısmı diyeyim.Ama önce ürünleri inceleyelim.



Max Factor 2000 Calorie-%300 Volume Dramatic Black:

Max Factor markasıyla aram özellikle de lise yıllarımda çok iyiydi.Çoğumuzun bildiği,rastladığı ve en tanıdık markalardan...Ancak 2000 Calorie isimli maskarası en meşhur ürünlerinden birtanesi.Bir de MAKYAJMIDEDİN’in birtanesi tabii. :)

Fırça yapısı sevdiğim cinsten.Sık kıllara sahip,yumuşak sevdiğimden işte. :)
Benimde severek kullandığım ürün listesinde yer aldığından alışveriş listenize bir tik işareti daha atıp (ifade etmek istediğim işaret √ ) bu ürünü eklemenizi tavsiye ederim.Neden mi?


Akmıyor,dökülmüyor,bulaşmıyor ve kirpikleri hem uzatıyor hem de dolgunlaştırıyor.İsmi cuk oturmuş bile.Siyah olan rengini vermek konusunda da başarılı.

Max Factor Colour Elixir Lipstick -825 Pink Brandy:


Her aldığım kozmetik ürününü koklarım. (Far,bronzer,pudra ...gibi ürünler de dahil) Nedeni bilinmez ama bu ruju siz de koklamadan edemeyeceksiniz.O kadar hoş kokuyor ki dudağınıza sürdükten sonra yemek isteyecek düzeyde.Hiç sorun değil çünkü kalıcılığı tuhaf ama çok iyi.


Ambalaj tasarımının çok şık olduğu zaten kanıksanmış.


Islak bitişli,yumuşacık ve kolay uygulanabilirliğine inat kalıcı ! Rengi ise özellikle beyaz tenlileri delirtecek cinsten.Pembe,şeftali,turuncu ve nude tonları barındıran bu renkteki ruju kolaylıkla kullanıyorum.Trabzon sokaklarında gündüz de kullandım gece de.Makyajınızın  geri kalan kısmını iyi planladıktan sonra kullanım alanı geniş.Klasiktir sürdükten sonra yedim,içtim,dudağımı ısırdım vs vs. Hala dudağımdaydı.




Bu iki güzeller güzeli ürünü almaya karar verdiyseniz bu yazı iyi geldi demektir.Fakat tinybowcigdem adlı instagram hesabımda harika bir sürpriz sizleri de bekliyor olacağından siz güzel okurlarımı instagram hesabıma bekliyorum.


2 yorum:

  1. Merhabalar
    Blogunuzu keşif etkinliğinden keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim :) Ayrıca blogumda ilk çekilişimi başlattımç Katılırsanız çok sevinirim.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    Hoşçakalın
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. selam,
    uye olarak blogunuza katilmak istedim ama google gadget uye olma çubugunu bulamadim, bi olaya el at istersen ki uye olabilelim.
    Bana da beklerim,bye bye!
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil